Rabu, 6 April 2011

HARI - HARI TERAKHIR SEBAGAI SEORANG PELAJAR.....

Assalamualaikum w.b.t....



Alhamdulillah...Syukur pada Allah S.W.T masih diberi nikmatNYA pada saya untuk terus bernafas di bumiNYA ini. Rasa rindunya kat blog nie...Huhu

Bulan april ni, sememangnya bulan yang busy bagi saya sebagai final year student. Dengan FYPnya lagi ditambah plak dengan minggu final exam. Dah tak tau camner nak manage masa dengan baik. Due date tuk submit report FYP next week, berbekal beberapa hari lagi yang ada ni... semuanya diperuntukkan untuk FYP saja... dah tak ley mensia-siakan masa yang ada..huhu

Nak updated kisah-kisah 25 rasul pun dah tak dak ruang....so terpaksa post next month. Semoga next month dapatlah saya berehat seketika untuk menenangkan diri sebelum dapat mana2 job yang saya apply before this.Bukan hendak menolak rezeki, tapi biarlah diri ini bersedia dari segi fizikal dan mental dulu sebelum menempuh alam pekerjaan...(rasa takut tuk menempuh alam pekerjaan)..huhu

Apa pun, minggu nie n next week rasanya...masa yang ada diperuntukk untuk menghadap laptop kesayangan saya gan buku yang tebalnya berinci2...tak tau la nak jadi apa minggu depan. Rasanya mata saya akan kembali menjadi mata panda coz terpaksa berjaga di waktu malam..haha.

Hanya satu yang saya pinta...Semoga Allah S.W.T selalu bersama saya dan menjaga saya dari melakukan perkara yang boleh mengabaikan tanggungjawab saya sebagai HAMBANYA. Biar sesibuk mana pun kita, janganlah kita lupa untuk sujud menghadapaNYA, membaca ayat-ayat CINTANYA (Al-Quran)dan selalulah muhasabah diri, agar kita sentiasa berada di jalan yang diredhaiNYA.

P/S : Doakan saya dapat viva FYP saya dengan jayanya dan dapat menjawab semua soalan final exam dengan sempurna dan terbaik. Semoga sisa waktu yang ada sebagai student ni dapat disempurnakan dengan baik oleh saya.AMIN...

~ MAK DOAKAN SAYA BERJAYA MENJADI SEORANG ANAK YANG SOLEHAH DAN SEORANG PELAJAR YANG CEMERLANG DI DUNIA MAHUPUN AKHIRAT YER~ SAYANG MAK, RINDU MAK ( rasa macam nak nangis jer !!!) huhu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

52 Weeks Money Saving Challenge

Assalamu'alaikum w.b.t... BETTER LATE THAN NEVER....Duit saving korang maybe dah banyak kan??? Akak baru nak tekad simpan start th...