Selasa, 11 September 2012

Rindu itu adalah satu anugerah...

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rindu....biarlah pada orang yang selayaknya menerima rindu kita..

Rindu kepada Allah S.W.T, Rasulullah s.a.w, Ibu Bapa, keluarga, rakan2 ( kalo yang pompuan biarlah rindu gan pompuan jer, gan plak rindu berlainan jantina plak)..Yang dah kawen dah tentu rindu kat suami gan anak2 kan...

Biarlah rindu kita pada orang yang sepatutnya kita rindu...

Tiba2 ari ni ...ada orang rindu kat saya sampai terbawa2 dalam mimpi dia..
Rasa macam dihargai plak..ada orang rindukan saya sebegitu sekali...

Jangan fikir yang bukan2 plak..
Orang yang rindu saya tu adalah anak murid saya, masa jadi cikgu tadika dulu...

Saya pun rindu jgak kat dia... masa berhenti dulu, dia cuti panjang coz mak dia nak bersalin...
So, kami x berjumpa masa saya resigned dulu...

Dapat msg kawan td, kawan saya cakap.. mak dia ty pasal saya coz anaknya asyik mengigau sebut nama saya masa tido...Rasa terharu sangat sebab ADAM KHALISH rindu saya sampai macam tu sekali, walaupun 5 bulan jer saya mengajar dia.

Sungguh pengalaman menjadi guru tadika membuatkan saya lebih faham karenah kanak2..dan lebih menghargai kanak-kanak sebagai satu anugerah yang tak terhingga daripadaNYA.
Sebenarnya rindu jgak nak jadi guru tadika kembali, tp bukan rezeki saya dalam bidang tersebut..membuatkan saya terpaksa melupakan rindu itu..huhuhu

ADAM KHALISH....cikgu pun rindu kat kamu jugak....

Cikgu doakan ADAM KHALISH dan anak2 murid cikgu yang lain2 sentiasa berada di bawah RAHMATNYA dan menjadi anak2 yang soleh dan solehah yang berjaya di dunia mahupun akhirat.

InsyaAllah, kalo ada rezeki cikgu akan gi melawat korang semua...

Walau tiada gambar yang menjadi kenangan kita semua...InsyaAllah, wajah kalian semua akan sentiasa terlukis indah disanubari cikgu selalu.


Sekian, Wassalam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...