Rabu, 10 Ogos 2011

Hadith palsu mengenai kelebihan Tarawih...

Assalamualaikum w.b.t...

Baru2 nie... saya ada wat n3 tentang kelebihan tarawih.. Ada yang menyatakan ianya adalah hadith palsu... so saya pun cari tentang kebenarannya.. sehinggalah saya terjumpa blog nie 


memang ternyata ianya benar... Pada kengkawan yang telah baca n3 sebelum ini... saya mohon maaf diatas kekhilafan diri saya ini...

Untuk keterangan lebih lanjut tentang kesahihannya

anda semua boleh kunjungi blog ini


Berikut adalah kebenaran tentang kelebihan solat sunat tarawih..


P/S ; Saya mohon maaf diatas kecuaian saya di dalam mengkaji setiap n3 saya ebelum ini.. Insyaallah, selepas ini saya akan membuat rujukan terlebih dahulu terhadap setiap n3 saya sebelum meletakkannya di dalam blog ini..
Semoga ianya menjadi ikhtibar kepada anda di luar sana.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

52 Weeks Money Saving Challenge

Assalamu'alaikum w.b.t... BETTER LATE THAN NEVER....Duit saving korang maybe dah banyak kan??? Akak baru nak tekad simpan start th...