Rabu, 28 Julai 2010

Luahan hati..............

Hanya padaMu ku berserah.........

Hanya itu yang mampu aku lakukan sekarang.Terlalu banyak dugaan yang menimpa diri ini sejak kebelakangan ini, tapi hati ini selalu dipujuk dengan ayat nie "kalo byk dugaan tu tandanya ALLAH sayangkan kita").Itu yang aku harapkan, agar setiap dugaan ini ada hikmah yang tersembunyi disebaliknya.

Dari luaran memang kelihatan aku seorang ceria dan riang namun jauh di sudut hatiku, HANYA TUHAN SAJA TAHU. Kekadang ingin saja aku lari dari semua masalah yang menimpa diri ini, tapi bila memikirkan keluarga tersayang x mampu rasanya nak aku lakukan perkara tersebut. Memikirkan raut wajah seorang ibu yang sentiasa saja mendoakan yang terbaik untukku, aku kuatkan semangat ini untuk menempuh jua dugaan melanda diri ini.

Untuk dikongsikan masalah ini dengan ahli keluarga yang lain, mungkin mereka x memahami hati ini, untuk diluahkan kepada rakan-rakan mungkin juga mereka menghadapai byk masalah yang perlu ditanggung. Hanya padaMu jualah ku memohon segala-galanya. Kerana Engkau yang menjadikan diri ini, Engkau jualah yang menjaga hati ini.

Ya Allah, Ya Tuhanku...Berilah petunjuk dan hidayahMu kepadaku, agar aku sentiasa berada di dalam perlindunganMu tatkala aku susah mahupun senang.Tenangkanlah hati ini dan berikanlah aku kekuatan untuk menharungi segala dugaanMu ini dengan redha. Amin.... ( “PUT OUR TRUST TO ALLAH AND REMEMBER..ALLAH ALWAYS BE BY OUR SIDE”).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

52 Weeks Money Saving Challenge

Assalamu'alaikum w.b.t... BETTER LATE THAN NEVER....Duit saving korang maybe dah banyak kan??? Akak baru nak tekad simpan start th...