Rabu, 3 Mac 2010

Buah hatiku !!!!!

Assalamualaikum w.b.t...

Hari nie x busy sgt...so nak citer ckit ttg buah hatiku...
....bila cakap pasal buah hati!!! mesti ramai yg mentafsirkan ianya sbg bf or gf.... tapi bg org yang mcm aku ni.. my mom is my lover ...huhu

..sebab emak aku adalah org yg paling memahami aku tatkala aku cedey mahupun happy...emak lah yg bg semangat bila aku down... emak jgk merupakan pengkritik hebat dalam hidup aku...(kalah simon dalam american idol tu huhu)..emak adalah sgala2nya bg aku selepas Allah S.W.T dan rasulullah s.a.w...

kalo nak citer pasal mak memang x abis... selepas mak, org yg paling penting dalam hidup aku ialah family... walaupun family aku x seramai pasukan bola...tp kemeriahan nya tetap dirasa dengan kehadiran anak-anak buah yg mcm2 peelnya...haha
anak buah yg paling rapat gan aku ialah Siti Maisarah dan Siti Marwani... kedua2nya tggal gan aku sejak diorg kecil lg...tu yg leh syg sgt kat diorg....bkn aku pilih kasih kasih tehdp anak2 buah yg len... tp bak kata Rasulullah s.a.w bab sayang ni baginda tak bleh bg secara adil...ini kan plak aku manusia biasa...

selepas family, kawan2 la yg bertakhta di hati ini....kalo x dak diorg borink la hidup aku kat kampus ni... (jd kera sumbang la aku)... diorg pendengar setia aku selepas emak... setiap masalah bleh jer nak kongsi gan diorg coz diorg bley dipercayai... wat masa skrg ni my bff kat kampus ni ialah yati, n adik2ku ain n syiera...luv all of u..

semua di atas tu lah buah hatiku...( sekadar bercerita ttg hidup ini)...

So jgn ingat buah hati tu hanya tuk bf or gf jer ... buka la minda luaskan lg istilah buah hati tu kpd org yg btul... yang mana baik dr citer ni ambil sbg panduan yg mana kurang elok tu jd sempadan k...

wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

52 Weeks Money Saving Challenge

Assalamu'alaikum w.b.t... BETTER LATE THAN NEVER....Duit saving korang maybe dah banyak kan??? Akak baru nak tekad simpan start th...